VIDINIAI MOKYMAI

NLP - NEUROLINGVISTINIS PROGRAMAVIMAS. Praktinis pritaikymas.


NLP - praktinės psichologijos kryptis, kuri apjungia efektyviausius bendravimo ir bendradarbiavimo, sprendimų priėmimo, savo mąstysenos ir elgesio koregavimo, geros savijautos kūrimo metodus.


Didžiausi gyvenime pasikeitimai pradeda vykti kai suvokiame, kad turime pasirinkimą kokie norime būti ir ką norime daryti bei kokius rezultatus norime pasiekti.


NLP - tai įkvėpimo šaltinis ir gidas į įmonės sėkmę.

Skaityti plačiau

NLP - neurolingvistinis programavimas - I. Praktinis pritaikymas.

1 modulis


Neurolingvistinis programavimas (NLP) – taikomosios psichologijos kryptis, metodų rinkinys skirtas žmogaus „subjektyvaus pažinimo struktūroms“ suprasti ir paveikti.

Atsiradęs XX a. aštuntojo dešimtmečio pradžioje, NLP greitai išpopuliarėjo visame pasaulyje.

Pagrindinės mąstymo, elgesio, bendravimo ir veiklos kryptys, kurias tyrinėja NLP:

- vizualinė, akustinė, kinestetinė ir digitalinė.


Neurolingvistinio programavimo tikslas - užtikrinti efektyvią komunikaciją.


Šiomis dienomis NLP metodika taikoma įvairiose srityse:

- versle (efektyvi vadyba ir pardavimai, derybos, darbuotojų motyvacija ir lavinimas),

- politikoje (įtaka žmonėms, derybos, oratorystė),

- karyboje (elgesio modeliavimas, karių motyvacija ir rengimas, mokymo programos, streso kontrolė),

- sporte (psichologinis pasirengimas),

- žvalgyboje, pedagogų, medikų, advokatų, ir kitų.



TEMOS:


1 PASKAITA

NLP samprata ir principai.

NLP pagrindinės sąvokos arba darbo instrumentai.

NLP taikymo galimybės.

Psichologinis konsultavimas (Koučingas) NLP pagrindu.


2 PASKAITA

NLP ir tarpusavio santykiai.

Kaip sutarti ir susitarti su pačiais įvairiausiais žmonėmis.

Reprezentacinės sistemos ir išsami jų analizė.

Vizualinis, akustinis, kinestetinis/ digitalinis mąstymo, elgesio/ bendravimo ir veiklos stilius.

Efektyvaus bendravimo etapai.

Konfliktų sprendimo principai ir harmoningos bendravimo erdvės ir geranoriškos atmosferos kūrimas.


3 PASKAITA

NLP ir savęs tobulinimas. Tikslai ir galimybės juos pasieki.

Svajonių ir tikslų įgyvendinimas.

Kaip pasiekti realų ir norimą rezultatą?

Gerai suformuluoto rezultato technika.

Trys viename - svajotojas, realistas, kritikas.

Delno testas.

Rezultato “išvyniojimo” technika.

Tikslų ir priemonių atskyrimas.

Vaizduotės pratimas.


4 PASKAITA

NLP ir sveikata, savijauta.

Streso įveikimas ir sveikatos stiprinimas NLP metodų dėka.

Neigiamų emocijų valdymas ir ribojančių įsitikinimų transformacija.

Streso poveikis, ligų perprogramavimas.

Kodėl sergame? – pagrindinės susirgimų priežastys.


5 PASKAITA

Savikontrolė ir neigiamų emocijų valdymas.

Mintys, jų teigiamas ir neigiamas poveikis.

Kodėl būtina kontroliuoti protą?

Kaip valdyti savo protą?

Ramaus proto savybės.

Moterys, vyrai ir emocijos.


6 PASKAITA

Loginių įsitikinimų piramidė.

Loginių lygių hierarchija.

Loginių lygių nauda.

Keturi panaudojimo variantai:

- Savęs analizė, pagal loginius lygius.

- Tikslo pasirinkimas.

- Naujojo „AŠ“ kūrimas.

- Harmoningų santykių.


7 PASKAITA

Ateities vizija. Įvairūs variantai, metodai.

Svajonių miestas, kur pildosi norai.

Baltasis sėkmės sūkurys.

Pratimas - “KARŪNA”.


8 PASKAITA

Asmeninis tobulėjimas.

Dviejų tipų tobulėjimas.

Vizualizacijos metodai.

”Svogūno” technika.


9 PASKAITA

Savęs tobulinimo modeliai:

- Simbolinis modelis.

- Metaforinis modelis.

- “Aš” etalonas.

- Herojaus modelis.

- Stygiaus modelis.

- Psichologinis vertybių modelis.

Savarankiškos asmenybės augimo kryptys.


10 PASKAITA

Paradoksalūs įsitikinimai.

Įsitikinimus keičiantys pratimai.

Metodika keičianti požiūrį.

Puodelio testas.

Pratimas “POPIERIAUS PLĖŠYMAS“.


11 PASKAITA

Bendravimas su savo kūnu.

Saulės šviesos technika.

5 būdai atsipalaiduoti nuo streso.

Pratimai.


12 PASKAITA

Priklausomybių įveika ir kontrolė.

Testai.

Sąmoningas atsipalaidavimas.

Sąmoningo atsipalaidavimo žingsniai.

Pratimai.



MOKYMŲ TRUKMĖ:


Bazinio kurso trukmė - 12 val.


Išplėstinio kurso trukmė - 36 val.


Galimas įvairus mokymų formatas, derinamas individualiai.

SOCIONIKA. PRAKTINĖ PSICHOLOGIJA.

Praktinis pritaikymas komunikacijoje.


Kaip skirtingi žmonių psichologiniai tipai įtakoja įmonės vidinę ir išorinę komunikaciją ?


Metodai ir konstruktyvios priemonės maksimaliai pagerinti ir padaryti efektyvią įmonės vidinę ir išorinę komunikaciją,


Komfortabilios ir jaukios atmosferos sukūrimas tarp skirtingų tipažų žmonių ir maksimalaus rezultato gavimas.

Skaityti plačiau


Socionika. Praktinė psichologija. Praktinis pritaikymas komunikacijoje.


Socionika - asmenybių tipų ir jų tarpusavio santykių suderinamumo teorija, paremta Karlo Gustavo Jungo darbais apie psichologinius tipus, Zigmundo Froido teorija apie sąmonę ir pasąmonę bei Antonio Kepinskio informacinio metabolizmo teorija.

Socionika tyrinėja žmogaus psichologinius tipus ir santykius tarp tipų, taip pat, tipų psichologines savybes ir jų modelius, kurie sudaryti iš psichologinių funkcijų.


Socionika remiasi K. G. Jungo tipologija, kuri klasifikuoja žmones pagal keturias savybių poras:

ekstravertas arba intravertas;

loginis arba etinis;

sensorinis arba intuityvus;

racionalus arba iracionalus.


TEMOS:

  • Socionikos samprata.

  • Teoriniai socionikos pagrindai.

  • K.G. Jungo psichologiniai tipai.

  • Psichinių funkcijų modelis.

  • Aštuonios tipologinės savybės.

  • Asmenybės psichologinio tipo nustatymas.

  • Asmenybės branduolys.

  • Psichologinio tipo formulės sudarymas.

  • Aplinkos poveikis psichologinio tipo raidai.

  • Santykių tipologija.

  • Dvylikos santykių tipų apibūdinimas.

  • Šešiolikos psichologinių tipų charakteristikos. Stipriosios ir silpnosios pusės.

  • Visuomenės struktūra - vadovai, administratoriai.

  • Socialūs - visuomenės puošmena.

  • Tyrėjai - atradėjai.

  • Harmonijos ir gėrio kūrėjai.

  • Psichologinio tipo galimybių didinimas.

  • Konstruktyvus konfliktų sprendimas.


MOKYMŲ TRUKMĖ:


Kurso trukmė - 24 val.



Galimas įvairus mokymų formatas, derinamas individualiai.

BENDRAVIMO - BENDRADARBIAVIMO ĮGŪDŽIŲ TOBULINIMAS


Bendravimo ir bendradarbiavimo principai.

Kaip sukurti teigiamą ir pozityvų požiūrį į darbą ir klientus.

Kaip užmegzti psichologinį kontaktą su klientu ir išlaikyti pašnekesio metu.

Blogo klausymo įpročiai.

Koks elgesys skatina konfliktus įmonės viduje ir su klientais?

Skaityti plačiau


Bendravimo - bendradarbiavimo įgūdžių tobulinimas



Pagrindinius bendravimo įgūdžius įgyjame iki septynerių metų amžiaus.

Vėliau visą gyvenimą naudojamės vaikystėje įgyta patirtimi.

Tačiau, to nepakanka siekiant harmoningai bendrauti profesinėje veikloje ir asmeniniuose santykiuose.

Sėkmę garantuoja ne tiek darbo išmanymas, kiek pozityvus bendravimas su aplinkiniais.

TEMOS:

  • Bendravimo etapai.

  • Emocinis ir intelektualinis nusiteikimas susitikti su pašnekovu.

  • Psichologinio kontakto užmezgimas ir palaikymas pašnekesio metu.

  • Neigiami dėmesio ženklai – atstūmimas.

  • Teigiami dėmesio ženklai – priėmimas.

  • Teigiamas, pozityvus požiūris į darbą ir klientus.

  • Sugebėjimas pamatyti situaciją kito akimis.

  • Buvimas geru klausytoju.

  • Blogo klausymo įpročiai.

  • Koks elgesys skatina konfliktus?

  • Pokalbis tabu temomis, įžeidinėjimas ir "etikečių" klijavimas, piktas balso tonas, ginčai su klientais.

  • Klientams malonu girdėti...

  • Profesionalaus darbuotojo savybės.

  • Neigiamų emocijų įveikimas ir valdymas.

  • Bendravimas: "iš viršaus į apačią".

  • Bendravimas: "iš apačios į viršų".

  • Horizontalus bendravimas.

  • Bendravimo ir bendradarbiavimo principai.

  • Apibendrinimas.



Kurso trukmė - 12 val.


_____________



  • Bendravimo samprata, etapai, principai.

  • Verbalinis ir neverbalinis bendravimas.

  • Bendravimo įgūdžiai.

  • Bendravimas konfliktinėse situacijose ir su konfliktiškais asmenimis.



Kurso trukmė - 4 val.



Galimas įvairus mokymų formatas, derinamas individualiai.

EMOCINĖS LAISVĖS TECHNIKOS


Metodika, pagrįsta biologiškai aktyvių taškų veikimu, prieš maždaug dvidešimt metų buvo sukurta Amerikoje, kaip įrankis psichoterapeutams, gydantiems emocines traumas.


Emocinę laisvės techniką galime naudoti bet kur ir bet kada, nes ji užima labai nedaug laiko.


Tai savęs priėmimas ir pasitikėjimas savimi. Išlaisvinę savo vidų, galime pakeisti kasdienybę.

Kartu su emociniu lengvumu ir ramybe žengia ir materialinė gerovė, sėkmė darbe, pagerėję bendravimo įgūdžiai ir, žinoma, sveikata.

Skaityti plačiau

Emocinės laisvės technikos


Emocinės laisvės technika: naujas atradimas ar seniai pripažintas metodas?

Lietuviškai tai vadinama emocinės laisvės technika, o angliškas - EFT (emotional freedom technique).

Metodika, pagrįsta biologiškai aktyvių taškų veikimu, prieš maždaug dvidešimt metų buvo sukurta Amerikoje, kaip įrankis psichoterapeutams, gydantiems emocines traumas.

Emocinę laisvės techniką galime naudoti bet kur ir bet kada, nes ji užima labai nedaug laiko.

Tai savęs priėmimas ir pasitikėjimas savimi. Išlaisvinę savo vidų, galime pakeisti kasdienybę.

Kartu su emociniu lengvumu ir ramybe žengia ir materialinė gerovė, sėkmė darbe, pagerėję bendravimo įgūdžiai ir, žinoma, sveikata.

TEMOS:

  • Teorinės emocinės laisvės technikos pristatymas.

- Sutrinka vidinė energetika ir mes pradedame negaluoti, prastai jaustis.

- Aktyvių kūne taškų stimuliavimas atstato energetiką ir negalavimas praeina.


  • Praktinis emocinės laisvės technikos taikymas:


1. Įvardijimas savo problemos ir intensyvumo nustatymas dešimties balų sistemoje.

2.Pozityvus psichologinis nusiteikimas savęs ir problemos atžvilgiu.

3. 23 aktyvių taškų stimuliavimas ir pozityvus problemos priėmimas.

4. Dar kartą įvertiname problemos intensyvumą.


Problemos įtaka ir reikšmingumas gali sumažėti, gali likti toks pat, gali sustiprėti.

Techniką kartojame tiek kartų, kol problemos svarbumas psichologiškai ir emociškai sumažėja.

  • Praktinė įvairių situacijų analizė.

- Kaip Emocinės Laisvės Techniką taikyti dirbant su įvairiomis priklausomybėmis?



Mokymų trukmė - 8 val.


Galimas įvairus mokymų formatas, derinamas individualiai.


EFEKTYVAUS BENDRAVIMO SU KLIENTAIS PSICHOLOGINIAI ASPEKTAI


Efektyvaus bendravimo su klientais etapai.

Efektyvaus bendravimo su klientais principai.


Profesionalaus darbuotojo savybės.

Klientai - darbuotojų universitetas.

Skaityti plačiau

Efektyvaus bendravimo su klientais psichologiniai aspektai


Niekada nesiginčikime su klientais.

Klientas visada teisus.

Padėkime patenkinti klientų poreikius ir atsakykime į jiems svarbius klausimus.


TEMOS:

  • Efektyvaus bendravimo su klientais etapai.

  • Efektyvaus bendravimo su klientais principai.

  • Profesionalaus darbuotojo savybės.

  • Profesionalaus darbuotojo savybių įvertinimo klausimynas.

  • Pirmojo įspūdžio formavimas ir patikimo darbuotojo įvaizdžio kūrimas.

  • Darbuotojo pozityvus ir negatyvus žodynas.

  • Klientų tipai ir, kaip su jais elgtis.

  • Klientų prieštaravimų įveikimas.

  • Klientai – darbuotojų tobulėjimo galimybės.



Mokymų trukmė - 12 val.



_____________




  • Efektyvaus bendravimo su klientais principai.

  • Bendravimo su klientais etapai.

  • Užduotys ir darbuotojo vaidmuo kiekviename bendravimo etape.

  • Klientų tipai ir, kaip su jais elgtis.

  • Klientai – darbuotojų universitetas.



Mokymų trukmė - 4 val.



Galimas įvairus mokymų formatas, derinamas individualiai.


PSICHOLOGINIS PAŠNEKOVO PORTRETAS


Konflikto priežastys bendraujant su skirtingo elgesio stiliaus žmonėmis.

Bendravimo strategijos su skirtingo elgesio stiliaus žmonėmis.

Universalūs konflikto sprendimo būdai.

Skirtingo elgesio stiliaus žmonių tarpusavio susiderinimas.

Amžiaus tarpsniai ir elgesio stiliaus realizacija.

Skaityti plačiau

Psichologinis pašnekovo portretas


TEMOS:

  • Išpuikęs ir drąsus cholerikas arba dominuojantis elgesio stilius.

  • Nuoširdus ir elegantiškas melancholikas arba pastovusis elgesio stilius.

  • Džiūgaujantis ir draugiškas sangvinikas arba darantis įtaką elgesio stilius.

  • Kompetetingas ir ramus flegmatikas arba analizuojantis elgesio stilius.

  • Konflikto priežastys bendraujant su skirtingo elgesio stiliaus žmonėmis.

  • Bendravimo strategijos su skirtingo elgesio stiliaus žmonėmis.

  • Universalūs konflikto sprendimo būdai.

  • Skirtingo elgesio stiliaus žmonių tarpusavio susiderinimas.

  • Amžiaus tarpsniai ir elgesio stiliaus realizacija.

  • Apibendrinimas.



Mokymų trukmė- 12 val.



_____________



  • Psichologinis pašnekovo portretas pagal elgesio stilių.

  • Keturi elgesio stiliai – keturios bendravimo strategijos.

  • Kaip elgtis ir bendrauti su skirtingo elgesio stiliaus žmonėmis.



Mokymų trukmė - 4 val.



Galimas įvairus mokymų formatas, derinamas individualiai.



PAŽINTIS SU JO DIDENYBE - KONFLIKTU


Kiekvieną konfliktą iš esmės galime paversti naujomis galimybėmis ir tik nuo mūsų žinojimo, išminties, elgesio lankstumo ir geranoriškumo priklausys rezultatas.


Konflikto esminės priežastys.

Konflikto raidos etapai.

Elgesio valdymas ir konfliktinės situacijos valdymas.

Skaityti plačiau

Pažintis su jo didenybe - konfliktu


Kiekvieną konfliktą iš esmės galime paversti naujomis galimybėmis ir tik nuo mūsų žinojimo, išminties, elgesio lankstumo ir geranoriškumo priklausys rezultatas.

TEMOS:

  • Konfliktas – kas tai per reiškinys?

  • Konflikto ašis – logika, jausmai.

  • Elgesio rekomendacijos jausmingam žmogui.

  • Elgesio rekomendacijos loginį mąstymą turinčiam žmogui.

  • Konflikto esminės priežastys.

  • Konflikto raidos etapai.

  • Elgesio strategijos konflikto metu – vengimas, rungtyniavimas, nusišalinimas, prisitaikymas, kompromisas, bendradarbiavimas.

  • Impulsyvus reagavimas ir sąmoningas elgesys konflikto metu.

  • Elgesio valdymas ir konfliktinės situacijos valdymas.

  • Apibendrinimas.



Mokymų trukmė - 12 val.



_____________



  • Konflikto samprata ir priežastys.

  • Penki elgesio būdai konflikto metu – privalumai ir trūkumai.

  • Septynių žingsnių konflikto sprendimo strategija.

  • Kaip bendrauti su konfliktiškais asmenimis.

  • Optimali reakcija konflikto metu.

  • Kiekvieną konfliktą iš esmės galime paversti naujomis galimybėmis ir tik nuo mūsų žinojimo, išminties, elgesio lankstumo ir geranoriškumo priklausys rezultatas.



Mokymų trukmė - 4 val.



Galimas įvairus mokymų formatas, derinamas individualiai.


KOMANDINIS DARBAS IR KOLEKTYVO SUTELKTUMAS


Komandinio darbo veiksmingumą lemiantys veiksniai.


Komandinio darbo įgūdžiai.


Komandos charakterio įvertinimas.


Komandos (kolektyvo) vaidmenys.

Skaityti plačiau

Komandinis darbas ir kolektyvo sutelktumas


TEMOS:

Komandinio darbo įgūdžiai.

Komandos charakterio įvertinimas.

Pagrindinės sėkmingos komunikacijos taisyklės.

Klausimai savianalizei.

Geranoriškos atmosferos kūrimas.


  • Komandiniai vaidmenys.

  • Komandinių vaidmenų testas.

  • Komandos lyderiai.

  • Komandos vadybininkai.

  • Komandos derybininkai.

  • Komandos įkvepėjai.

  • Komandos schema.

  • Komandiniai santykiai.

  • Kas padeda siekti sėkmingų komandinių santykių.

  • Vadovo vaidmuo formuojant komandą.



Mokymų trukmė - 12 val.



_____________




  • Komanda ir komandiniai vaidmenys.

  • Komandos struktūra.

  • Sėkmingi komandiniai santykiai.

  • Vadovo vaidmuo formuojant komandą.


Mokymų trukmė - 4 val.



Galimas įvairus mokymų formatas, derinamas individualiai.


NEIGIAMOS SAVIJAUTOS IR FIZINĖS BEI EMOCINĖS ĮTAMPOS ĮVEIKIMAS

Automatinė reakcija ir sąmoningas elgesio pasirinkimas streso metu.

Psichofizinė pagalba sau - tiesi kūno laikysena, šypsena, teisingas kvėpavimas.

Savo emocijų atpažinimas ir kontrolė.

Skaityti plačiau

Neigiamos savijautos ir fizinės bei emocinės įtampos įveikimas



Arba mes valdome emocijas, arba emocijos valdo mus.

Galim reaguoti automatiškai ir galime pasirinkti sąmoningą elgesį.

Emocijos mus jungia su kitais žmonėmis.

Emocijos sujungia mūsų protą su kūnu.

Todėl, gebėti susitvarkyti su savo negatyvia nuotaika ir neigiamomis emocijomis – vienas iš pačių svarbiausių įgūdžių.

TEMOS:

  • Automatinė reakcija ir sąmoningas elgesio pasirinkimas streso metu.

  • Dvylika neigiamos savijautos būsenų bei dvylika neigiamų emocijų griaunančių mūsų sveikatą ir gyvenimo džiaugsmą.

  • Neigiamų emocijų kilimo priežastys – destruktyvūs įsitikinimai, neigiamos mintys, negatyvus intelektas.

  • Emocijų somatinis (kūniškas) ir psichologinis komponentas.

  • Neigiamų emocijų lokalizacija kūne – kur kūne slepiasi ar kaupiasi pyktis, pavydas, nerimas, baimė, liūdesys, nuoskauda, nusivylimas.

  • Destruktyvi emocijų išraiška.

  • Ilgalaikės neigiamos savijautos sukeliami elgesio, fizinės ir emocinės savijautos pokyčiai.

  • Neigiamos emocijos darbe.

  • Konstruktyvi emocijų išraiška.

  • Žaibiška pagalba sau.

  • Savistabos dienoraštis.

  • Džiaugsmo ir laimės dienoraštis.

  • Šeši būdai paleisti įtampą.

  • Laimė ir džiaugsmas – svarbiausi gyvenimo prioritetai.



Mokymų trukmė - 12 val.



_____________




  • Dvylika neigiamų emocijų ir neigiamos savijautos būsenų.

  • Emocijų fizinis ir psichologinis komponentai.

  • Raumenų įtampa, kaip galingas neigiamų emocijų šaltinis.

  • Ilgalaikis fizinės ir psichologinės įtampos poveikis elgesiui ir sveikatai.

  • Destruktyvi emocijų išraiška – alkoholis, tabakas, konfliktai, neigiamų emocijų slopinimas savyje.

  • Konstruktyvūs būdai išreikšti neigiamas emocijas ir įveikti slogią savijautą.



Mokymų trukmė - 4 val.



Galimas įvairus mokymų formatas, derinamas individualiai.



VYRAI IR MOTERYS - KOKIE MES ?

Moterų ir vyrų psichologiniai ypatumai.

Kaip šie skirtumai atsiliepia bendravime ir bendradarbiavime, kaip išvengti konfliktų ir padidinti darbo efektyvumą.

Streso metu moterys ir vyrai - skirtumai.

Skaityti plačiau

Vyrai ir Moterys - kokie mes?



Vyrai ir moterys yra labai skirtingi.

Skirtingai mąstome, elgiamės, bendraujame, jaučiamės, pykstame ir mylime.

Tačiau, žmogiška prigimtis reikalauja, kad kitas būtų į mus panašus – elgtųsi, mąstytų, jaustųsi taip, kaip ir mes.

Todėl, tiek daug nesusipratimų ir nusivylimų vienas kitu.

Ar įmanoma moteriai suprasti vyrą, o vyrui moterį?

Ar įmanoma priimti vienas kitą?

Ar įmanoma atleisti vienas kitam?


TEMOS:


  • Moterų psichologiniai ypatumai.

  • Vyrų psichologiniai ypatumai.


  • Vyrų įsitikinimai apie moteris.

Streso metu moterys.

Streso metu vyrai.

Moters poreikiai šeimoje.

Vyro poreikiai šeimoje.

Moterų bendravimo ypatumai.

Vyrų bendravimo ypatumai.

Moterų mąstysena.

Vyrų mąstysena.


  • Moterys, vyrai ir problemos.

Įsimylėjusios moterys.

Įsimylėję vyrai.


  • Vyriškumo ir moteriškumo stereotipai.

Ką vertėtų žinoti vyrams apie moteris.

Ką vertėtų žinoti moterims apie vyrus.


Mokymų trukmė - 12 val.



_____________



  • Psichologiniai vyrų ir moterų ypatumai.

  • Svarbiausi vyrų ir moterų poreikiai.

  • Elgesys streso metu.

  • Kaip susitaikyti susipykus.



Mokymų trukmė - 4 val.



Galimas įvairus mokymų formatas, derinamas individualiai.


BENDRAVIMO SU KLIENTAIS YPATUMAI


Ką šiandien galėčiau padaryti, kad pasitarnaučiau savo klientams?

Kaip sukurti kliento pasitikėjimą įmone ir paslauga?

Bendravimo su klientais etika.

Bendravimo lygiai - dalykinis ir santykių lygis.

Konfliktiški klientai ir, kaip su jais sėkmingai komunikuoti.

Skaityti plačiau

Bendravimo su klientais ypatumai


TEMOS:

  • Tiksliai išsiaiškinkime kas yra mūsų klientai.

  • Bendravimo su klientais etika.

  • Klientai - tai darbuotojų universitetas.

  • Kaip sukurti kliento pasitikėjimą įmone ir paslauga?

  • Klientai nori būti vertinami ir jaustis reikšmingi.

  • Pirmasis įspūdis bendravime.

  • Neigiami, teigiami dėmesio ženklai.

  • Sėkmingo darbuotojo veido išraiška.

  • Bendravimo lygiai – dalykinis ir santykių lygis.

  • Konfliktiški klientai – agresyvus, visažinis, nepasitikintis, siekiantis dėmesio, melagis, pataikūnas, manipuliuotojas, išsigandęs, piktas ir, kaip su jais sėkmingai komunikuoti?

  • Dalykiškai – draugiškos atmosferos sukūrimas per pirmąsias bendravimo akimirkas.


Mokymų trukmė - 4/12 val.



Galimas įvairus mokymų formatas, derinamas individualiai.


CHARAKTERIS - KAS TAI?

Charakterio samprata.

Charakterio savybės ir ypatumai.

Ar galima pakeisti savo charakterį?

Tik savo charakterio rėmuose galime tobulėti ir judėti pirmyn.

Skaityti plačiau

Charakteris - kas tai?


Charakterio ypatumų supratimas labai palengvina bendravimą ir konfliktų sprendimą, padeda kurti darnius santykius, ugdo supratingumą ir kantrybę bendraujant su skirtingo charakterio žmonėmis.

Charakteris, tai ir gyvenimo būdas, ir išvaizdos ypatybės, ir miego bei mitybos poreikiai, realizacijos darbe galimybės, šeimyninių santykių kūrimo niuansai, atsparumas stresui, sudėtingų išbandymų įveikimo resursai – visas mūsų gyvenimas, tai mūsų charakterio pasireiškimas.

Aukščiau bambos nepašoksime arba niekur nuo savęs nepabėgsime. Koks charakteris – toks ir gyvenimas.

Ar galima pakeisti savo charakterį?

Tik savo charakterio rėmuose galime tobulėti ir judėti pirmyn.

TEMOS:

  • Charakterio samprata.

  • Nuo ko priklauso charakteris – 80 - 10 - 10.

  • Agresyvūs charakterio tipai.

  • Jautrūs charakterio tipai.

  • Charakterio savybės ir gyvenimo ypatumai.

  • Normalus, akcentuotas ir psichopatinis charakteris.

  • Devyni pagrindiniai iš septyniasdešimt dviejų charakterio tipų ir jų išsamus aptarimas.

  • Charakterio korekcija.

  • Charakterio ugdymas.

  • Kaip kurti darnius santykius su atitinkamo charakterio žmogumi?


Mokymų trukmė - 12 val.



_____________



  • Pažintis su devyniais charakterio tipais.

  • Žmogaus elgesio ir bendravimo ypatumų apibūdinimas pagal dominuojantį charakterį.

  • Pagrindiniai bendravimo ypatumai kuriant santykius darbe ir asmeniniame gyvenime su skirtingo charakterio žmonėmis.

  • Charakterio ugdymas ir negatyvių bruožų korekcija.



Mokymų trukmė - 4 val.



Galimas įvairus mokymų formatas, derinamas individualiai.


SPALVŲ PSICHOLOGIJA


Spalvos ir spalvų deriniai žmogui sukelia tam tikras emocijas ir ilgalaikes asociacijas.

Kaip atsakingai parinktos spalvos ir jų deriniai gali prisidėti prie Jūsų verslo sėkmės ?

Kaip vizualinė informacija ir spalvos veikia žmogaus smegenis.

Spalvų įtaka tarpusavio santykiams ir bendravimui bei poveikis savijautai.

Skaityti plačiau


Spalvų psichologija


Spalvos ir spalvų deriniai žmogui sukelia tam tikras emocijas ir ilgalaikes asociacijas.

Kaip atsakingai parinktos spalvos ir jų deriniai gali prisidėti prie Jūsų verslo sėkmės?

Kaip vizualinė informacija ir spalvos veikia žmogaus smegenis.

Spalvų įtaka tarpusavio santykiams ir bendravimui bei poveikis savijautai.

TEMOS:

  • Spalvų apibūdinimas.

  • Spalvų meninė ir psichologinė reikšmė.

  • Spalva psichologiniuose testuose.

  • Spalvų terapija.

  • Spalva vaikų ir suaugusių piešiniuose.

  • Spalva aprangoje ir interjere.

  • Mylimos ir nemylimos spalvos.

  • Spalvų poveikis savijautai ir elgesiui.

  • Streso įveikimas spalvų pagalba.

  • Spalvų įtaka tarpusavio santykiams ir bendravimui.

  • Spalvų vizualizacijos pratimai.



Mokymų trukmė- 12 val.



Galimas įvairus mokymų formatas, derinamas individualiai.


SIMBOLIKA - ŽENKLAI, SPALVOS PSICHOLOGIJOJE


Simbolika, simboliai versle.


Simboliai psichologiniuose testuose, analizė.


Simbolių įvairovė ir reikšmė.

Skaityti plačiau


Simbolika - ženklai, spalvos psichologijoje



Simboliai - kas tai yra?


Tai įvairūs vaizdiniai, garsiniai ženklai, spalvos, formos - perteikiantys kokią nors idėją, turintys tradicinę reikšmę.

Jų įvairovė yra labai didelė: šriftai, kodai, skaitmenys, arabiški rašmenys, raidės, taškai, brūkšneliai, figūros ir dar daugybė kitų, tokių, kaip pusmėnuliai, žvaigždės, saulė ir t.t.

Simbolio sąvoka ir reikšmė priklauso nuo to, kur jis naudojamas ir iš kurios pusės į jį žiūrima...


TEMOS:

  • Simboliai psichologiniuose testuose. Analizė.

  • Simbolių reikšmės.

  • Simbolika komunikacijoje.

  • Simbolika versle.

  • Geometrinių figūrų testas - elgesio ir gyvenimo stiliaus analizė.

  • Projekciniai piešiniai geometrinių figūrų pagrindu - asmenybės psichologinė analizė.

  • "Medžio" testas.

  • Spalvos ir jų reikšmės piešiniuose, testuose, aprangoje.

  • Spalvų testai.



Mokymų trukmė - 12 val.



Galimas įvairus mokymų formatas, derinamas individualiai.


NLP - loginių įsitikinimų piramidė


Norime permainų aplinkoje. Ką daryti ?

Norime keisti savo elgesį. Nuo ko pradėti ?


Norime atskleisti savo sugebėjimus. Kaip tai padaryti ?

Norime save realizuoti. Kaip atrasti vertingą idėją ?

Skaityti plačiau


Neurolingvistinis programavimas (NLP) – taikomosios psichologijos kryptis, metodų rinkinys skirtas žmogaus „subjektyvaus pažinimo struktūroms“ suprasti ir paveikti.

Atsiradęs XX a. aštuntojo dešimtmečio pradžioje, NLP greitai išpopuliarėjo visame pasaulyje.

Pagrindinės mąstymo, elgesio, bendravimo ir veiklos kryptys, kurias tyrinėja NLP:

- vizualinė, akustinė, kinestetinė ir digitalinė.


Neurolingvistinio programavimo tikslas - užtikrinti efektyvią komunikaciją.


Šiomis dienomis NLP metodika taikoma įvairiose srityse:

- versle (efektyvi vadyba ir pardavimai, derybos, darbuotojų motyvacija ir lavinimas),

- politikoje (įtaka žmonėms, derybos, oratorystė),

- karyboje (elgesio modeliavimas, karių motyvacija ir rengimas, mokymo programos, streso kontrolė),

- sporte (psichologinis pasirengimas),

- žvalgyboje, pedagogų, medikų, advokatų ir kitų.



Loginių įsitikinimų piramidė


  • Šeši žingsniai į laimės žiburį ir darnius tarpusavio santykius.

  • Norime permainų aplinkoje, ką daryti?

  • Norime keisti savo elgesį. Nuo ko pradėti?

  • Norime atskleisti savo sugebėjimus. Kaip tai padaryti?

  • Norime vadovautis vertybėmis. Kas mums iš tiesų yra svarbu?

  • Norime sužinoti savo įsitikinimus. Ar jie veiksmingi?

  • Norime suvokti save bei, kaip ugdyti savigarbą?

  • Norime save realizuoti. Kaip atrasti vertingą idėją?




Mokymų trukmė - 12 val.



Galimas įvairus mokymų formatas, derinamas individualiai.