VIDINIAI MOKYMAI
BENDRAVIMO - BENDRADARBIAVIMO ĮGŪDŽIŲ TOBULINIMAS
Bendravimo ir bendradarbiavimo principai.
Kaip sukurti teigiamą ir pozityvų požiūrį į darbą ir klientus.
Kaip užmegzti psichologinį kontaktą su klientu ir išlaikyti pašnekesio metu.
Blogo klausymo įpročiai.
Koks elgesys skatina konfliktus įmonės viduje ir su klientais?
Skaityti plačiau
BENDRAVIMO | BENDRADARBIAVIMO ĮGŪDŽIŲ TOBULINIMAS
Pagrindinius bendravimo įgūdžius įgyjame iki septynerių metų amžiaus.
Vėliau visą gyvenimą naudojamės vaikystėje įgyta patirtimi.
Tačiau, to nepakanka siekiant harmoningai bendrauti profesinėje veikloje ir asmeniniuose santykiuose.
Sėkmę garantuoja ne tiek darbo išmanymas, kiek pozityvus bendravimas su aplinkiniais.
TEMOS:
Bendravimo etapai.
Emocinis ir intelektualinis nusiteikimas susitikti su pašnekovu.
Psichologinio kontakto užmezgimas ir palaikymas pašnekesio metu.
Neigiami dėmesio ženklai – atstūmimas.
Teigiami dėmesio ženklai – priėmimas.
Teigiamas, pozityvus požiūris į darbą ir klientus.
Sugebėjimas pamatyti situaciją kito akimis.
Buvimas geru klausytoju.
Blogo klausymo įpročiai.
Koks elgesys skatina konfliktus?
Pokalbis tabu temomis, įžeidinėjimas ir "etikečių" klijavimas, piktas balso tonas, ginčai su klientais.
Klientams malonu girdėti...
Profesionalaus darbuotojo savybės.
Neigiamų emocijų įveikimas ir valdymas.
Bendravimas: "iš viršaus į apačią".
Bendravimas: "iš apačios į viršų".
Horizontalus bendravimas.
Bendravimo ir bendradarbiavimo principai.
Apibendrinimas.
MOKYMŲ TRUKMĖ - 12 ak. val. (2 dienos)
_____________
Bendravimo samprata, etapai, principai.
Verbalinis ir neverbalinis bendravimas.
Bendravimo įgūdžiai.
Bendravimas konfliktinėse situacijose ir su konfliktiškais asmenimis.
MOKYMŲ TRUKMĖ - 6 ak. val. (1 diena)
_____________
Galimas įvairus mokymų formatas, derinamas individualiai.