KOUČINGAS

VIDINIAI MOKYMAI

KOUČINGAS

Bazinis ir išplėstinis kursas

Koučingas (angl. coaching) - tai procesas, padedantis žmogui atskleisti savo aukščiausią potencialą.

Ši koučingo sistema yra holistinė, nes ji visapusiškai skatina ugdyti fizinį, protinį, emocinį bei dvasinį intelektą ir juos darniai integruoti į žmogaus gyvenimą.


Šių žinių dėka, jausitės “self-sufficient” asmenybe!

Skaityti plačiau


KOUČINGAS


Kaip tapti savo paties vedliu, mentoriumi, ugdant savo keturių intelektų stiprybę ir darną?

 

Koučingas (angl. coaching) - tai procesas, padedantis žmogui atskleisti savo aukščiausią potencialą, ugdantis gebėjimą savarankiškai spręsti iškilusius sunkumus, rasti atsakymus į dominančius klausimus.

Taip mes patys tampame savo vedliais, nepriklausomais nuo išorinių “ekspertų”.

 

Žymūs išminčiai, tokie kaip Sokratas, Platonas, Aristotelis savo mokymuose įvairių klausimų dėka, skatindavo mokinius mąstyti, ieškoti ryšių, sąsajų, prieštaravimų. Nenuostabu, kad tai duodavo geriausius tobulėjimo, mokymosi rezultatus. 


Kodėl ši koučingo sistema holistinė? - Nes, ji visapusiškai skatina ugdyti fizinį, protinį, emocinį bei dvasinį intelektą ir juos darniai integruoti į žmogaus gyvenimą. 

Mes patys galime būti savo koučeriais, jei nuolat sau kelsime teisingus klausimus!

_____________

KOUČINGAS.
Kaip tapti savo paties vedliu, mentoriumi, ugdant savo keturių intelektų stiprybę ir darną?
KOUČINGAS (angl. coaching) - tai procesas, padedantis žmogui atskleisti savo aukščiausią potencialą, ugdantis gebėjimą savarankiškai spręsti iškilusius sunkumus, rasti atsakymus į dominančius klausimus.
Taip mes patys tampame savo vedliais, nepriklausomais nuo išorinių “ekspertų”.

Žymūs išminčiai, tokie kaip Sokratas, Platonas, Aristotelis savo mokymuose įvairių klausimų dėka, skatindavo mokinius mąstyti, ieškoti ryšių, sąsajų, prieštaravimų.
Nenuostabu, kad tai duodavo geriausius tobulėjimo, mokymosi rezultatus.

Kodėl ši koučingo sistema holistinė?
Nes ji visapusiškai skatina ugdyti fizinį, protinį, emocinį bei dvasinį intelektą ir juos darniai integruoti į žmogaus gyvenimą.
Mes patys galime būti savo koučeriais, jei nuolat sau kelsime teisingus klausimus!
Šių žinių dėka, jausitės “self-sufficient” asmenybe!

_____________

TEMOS:

1 PASKAITA

KOUČINGAS. ĮVADAS. TIKSLAI IR SĄVOKOS.
- Įvadas į holistinį koučingą - tikslai ir sąvokos.
- Žmogaus instinktai ir jų įtakojamos reakcijos.
- PQ - fizinis intelektas. Apibūdinimas.
- IQ - intelektas arba kitaip - protas. Apibūdinimas.
- EQ - emocinis intelektas. Apibūdinimas.
- SQ - dvasinis intelektas. Apibūdinimas.
- Balansas/Disbalansas.
- PQ, EQ, IQ, SQ - intelektų svarba.
RESURSAI. RESURSŲ TIPAI.
- Resursų gavimo ir netekimo būdai.
- Intravertai ir Ekstravertai.
- Kompensaciniai mechanizmai.
KARPMAN’O TRIKAMPIS.
- Karpman’o trikampio vaidmenys ir psichologiniai scenarijai.
- Psichologinių scenarijų apibūdinimas.
- Išėjimas iš Karpman’o trikampio.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

2 PASKAITA

ASMENS PASAULIO SUVOKIMO TIPAI.
- NLP representacinės sistemos.
- NLP reprezentacinių sistemų apibūdinimas.
- Informacijos priėmimas ir perdavimas.
TARPUSAVIO SANTYKIAI.
- Santykiai kaip veidrodis: fizinis „veidrodžiavimas“.
- Santykiai kaip veidrodis: dvasinis/emocinis „veidrodžiavimas“.
- 22 puikybės pasireiškimai.
EMOCIJOS/JAUSMAI.
- Smegenų dalių apibūdinimas pagal Paulą MacLeaną. Testai.
- Emocijų/Jausmų samprata.
- Emocijų/Jausmų bruožai kriterijai.
- Emocijų/Jausmų klasifikacija.
- Emocijų/Jausmų išraiškos komponentės.
- Klasifikacija: neigiamas ir teigiamas aspektai.
- Emocijų ir jausmų formavimo ciklai.
- PRATIMAS „ŠIRDIS“.
- PRATIMAS - „PALEIDIMAS“.
EMDR TERAPIJA.
- Terapijos eiga.
- Terapijos nauda.
- Terapijos atlikimas.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

3 PASKAITA

EMOCINIS TONAS.
- Trumpalaikis emocinis tonas.
- Vyraujantis emocinis tonas.
- Emocinio tono skalė.
- Emocinio tono skalės visų pozicijų išsamus apibūdinimas.
- Išplėsta emocinių tonų lentelė.
EMOCINIŲ TRAPIJŲ METODAI.
- Art-terapijos metodas - Neurografika.
PSICHOSOMATIKA.
- Psichosomatinės ligos.
- Psichosomatinių reakcijų priežastys.
- Naujo mąstymo modeliai.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

4 PASKAITA

ŽMOGAUS FIZIOLOGIJA. SVARBA SAVIJAUTAI.
- Endokrininė sistema.
- Dopaminas - funkcija ir svarba.
- Seratoninas - funkcija ir svarba.
- Oksitocinas - funkcija ir svarba.
- Endorfinas - funkcija ir svarba.
- Norepinefrinas - funkcija ir svarba.
- Kortizolis - funkcija ir svarba.
ĮPROČIAI LAIMĖS HORMONAMS.
SVEIKO KŪNO PAGRINDAI.
- Mityba, Judesys.
- Raumenų testai.
- “Nendrės” testas.
- Energetiniai kanalai.
- Energetiniai centrai, centrų apibūdinimas, galimi įsitikinimai.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

5 PASKAITA

MEDITACIJA.
- Įėjimo į „Alfa“ ir „Teta“ meditacijų būdai.
- Apvalymo meditacija.
PRAKTIKA.
- Meditacija - „Teta“.
KOUČINGO KLAUSIMAI.
- Koučinge dažniausiai naudojami klausimai.
- Uždari klausimai.
- Atviri klausimai.
- Koučinge dažniausiai naudojami klausimai.
GILUMINIŲ PRIEŽASČIŲ SUVOKIMO METODAI:
- Situacijos šaknis. Eiga.
- Baimės. Eiga.
- Liga 1. Eiga.
- Liga 2. Eiga.
- 5 kodėl? O tiksliau - Kam? Eiga.
- Norai. Eiga.
PERSPEKTYVOS PERKĖLIMO TECHNIKA.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

6 PASKAITA

DILTS’O PIRAMIDĖ.
- Dilts‘o loginės piramidės modelis.
- Dilts‘o loginės piramidės modelio taikymas.
- Dilts‘o loginės piramidės struktūra.
- Dilts‘o loginės piramidės aukštai (1 ir 2 aukštai).
- Piramidės aukštų apibūdinimas. Analizė.
MANIFESTACIJA.
- Manifestavimo technikos elementai.
- Manifestacijos praktika.
- Manifestacijos praktika - 100 norų rašymas.
VEIKSMŲ PLANAVIMAS. REVIZIJA.
- Veiksmų planavimas – analizė.
- Veiksmų planavimas - norų diagrama.
- Veiksmų planavimas - faktinė diagrama.
- Veiksmų planavimas - išvadinė diagrama.
13-os SPRENDIMŲ TECHNIKA.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

7 PASKAITA

DILTS’O PIRAMIDĖ (tęsinys).
- Dilts‘o loginės piramidės aukštai (3, 4 aukštai).
- Piramidės aukštų apibūdinimas. Analizė.
- Manifestacinė piramidė. Praktika.
GEBĖJIMAI/TALENTAI (UGDYMAS). PRAKTIKOS.
VERTYBĖS.
- Vertybių nustatymo būdai.
- Asociacinis žaidimas vertybėms išgryninti.
- Praktika - vertybių išrašymas. Eiga.
- Vertybių testavimas.
PRIORITETŲ SKALĖS TESTAS.
- Prioritetų nustatymo klausimai.
ĮSITIKINIMAI. NUOSTATOS.
- Keturi įsitikinimų lygiai.
- Įsitikinimų formulė.
- Praktika „Apvertimas“.
- Meditacija - įsitikinimų keitimas.
- Įsitikinimų keitimas – afirmacijos.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

8 PASKAITA

DILTS’O PIRAMIDĖ (tęsinys).
- Dilts‘o loginės piramidės aukštai (5, 6 aukštai).
- Piramidės aukštų apibūdinimas. Analizė.
- Manifestacinė piramidė.
- Transformacinė piramidė.
ROLĖS.
- Rolės gyvenime.
- 3-is praktikos.
SUBASMENYBĖS.
- Subasmenybių apibūdinimas.
- Meditacija: Subasmenybių balansavimas.
VALDANTYS KOMPLEKSAI.
- Nepilnavertiškumo kompleksas.
- „Geros mergaitės“ kompleksas.
- „Elektros“ kompleksas.
- „ Edipo“ kompleksas.
- Kompleksų atsisakymo praktinė užduotis.
MOTYVACIJA.
- Gyvenimo misija svarba.
- Išorinė motyvacija.
- Misija „Medžio matrica“. Analizė ir interpretacija.
MEDITACIJA - Misijos išgryninimas.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.


_____________ 


MOKYMŲ TRUKMĖ - 12 ak. val. (2 dienos)

MOKYMŲ TRUKMĖ - 24 ak. val. (4 dienos)


_____________ 



Galimas įvairus mokymų formatas, derinamas individualiai.


VIENOS DIENOS 

KOUČINGO PROGRAMA


Holistinis koučingas.  

Kaip tapti savo paties vedliu, mentoriumi, ugdant keturių intelektų stiprybę ir darną?


Skaityti plačiau


VIENOS DIENOS KOUČINGO PROGRAMA


KOUČINGAS


Kaip tapti savo paties vedliu, mentoriumi, ugdant keturių intelektų stiprybę ir darną?


Koučingas (angl. coaching) - tai procesas, padedantis žmogui atskleisti savo aukščiausią potencialą, ugdantis gebėjimą savarankiškai spręsti iškilusius sunkumus, rasti atsakymus į dominančius klausimus. Taip mes patys tampame savo vedliais, nepriklausomais nuo išorinių “ekspertų”.


Žymūs išminčiai, kaip Sokratas, Platonas, Aristotelis savo mokymuose įvairių klausimų dėka, skatindavo mokinius mąstyti, ieškoti ryšių, sąsajų, prieštaravimų. Nenuostabu, kad tai duodavo geriausius tobulėjimo, mokymosi rezultatus.


Kodėl ši koučingo sistema holistinė? Nes, ji visapusiškai skatina ugdyti fizinį, protinį, emocinį bei dvasinį intelektą ir juos darniai integruoti į žmogaus gyvenimą.


Mes patys galime būti savo koučeriais, jei nuolat sau kelsime teisingus klausimus!

_____________

KOUČINGAS.
Kaip tapti savo paties vedliu, mentoriumi, ugdant savo keturių intelektų stiprybę ir darną?
KOUČINGAS (angl. coaching) - tai procesas, padedantis žmogui atskleisti savo aukščiausią potencialą, ugdantis gebėjimą savarankiškai spręsti iškilusius sunkumus, rasti atsakymus į dominančius klausimus.
Taip mes patys tampame savo vedliais, nepriklausomais nuo išorinių “ekspertų”.

Žymūs išminčiai, tokie kaip Sokratas, Platonas, Aristotelis savo mokymuose įvairių klausimų dėka, skatindavo mokinius mąstyti, ieškoti ryšių, sąsajų, prieštaravimų.
Nenuostabu, kad tai duodavo geriausius tobulėjimo, mokymosi rezultatus.

Kodėl ši koučingo sistema holistinė?
Nes ji visapusiškai skatina ugdyti fizinį, protinį, emocinį bei dvasinį intelektą ir juos darniai integruoti į žmogaus gyvenimą.
Mes patys galime būti savo koučeriais, jei nuolat sau kelsime teisingus klausimus!
Šių žinių dėka, jausitės “self-sufficient” asmenybe!

_____________

TEMOS:

1 PASKAITA

KOUČINGAS. ĮVADAS. TIKSLAI IR SĄVOKOS.
- Įvadas į holistinį koučingą - tikslai ir sąvokos.
- Žmogaus instinktai ir jų įtakojamos reakcijos.
- PQ - fizinis intelektas. Apibūdinimas.
- IQ - intelektas arba kitaip - protas. Apibūdinimas.
- EQ - emocinis intelektas. Apibūdinimas.
- SQ - dvasinis intelektas. Apibūdinimas.
- Balansas/Disbalansas.
- PQ, EQ, IQ, SQ - intelektų svarba.
RESURSAI. RESURSŲ TIPAI.
- Resursų gavimo ir netekimo būdai.
- Intravertai ir Ekstravertai.
- Kompensaciniai mechanizmai.
KARPMAN’O TRIKAMPIS.
- Karpman’o trikampio vaidmenys ir psichologiniai scenarijai.
- Psichologinių scenarijų apibūdinimas.
- Išėjimas iš Karpman’o trikampio.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

2 PASKAITA

ASMENS PASAULIO SUVOKIMO TIPAI.
- NLP representacinės sistemos.
- NLP reprezentacinių sistemų apibūdinimas.
- Informacijos priėmimas ir perdavimas.
TARPUSAVIO SANTYKIAI.
- Santykiai kaip veidrodis: fizinis „veidrodžiavimas“.
- Santykiai kaip veidrodis: dvasinis/emocinis „veidrodžiavimas“.
- 22 puikybės pasireiškimai.
EMOCIJOS/JAUSMAI.
- Smegenų dalių apibūdinimas pagal Paulą MacLeaną. Testai.
- Emocijų/Jausmų samprata.
- Emocijų/Jausmų bruožai kriterijai.
- Emocijų/Jausmų klasifikacija.
- Emocijų/Jausmų išraiškos komponentės.
- Klasifikacija: neigiamas ir teigiamas aspektai.
- Emocijų ir jausmų formavimo ciklai.
- PRATIMAS „ŠIRDIS“.
- PRATIMAS - „PALEIDIMAS“.
EMDR TERAPIJA.
- Terapijos eiga.
- Terapijos nauda.
- Terapijos atlikimas.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

3 PASKAITA

EMOCINIS TONAS.
- Trumpalaikis emocinis tonas.
- Vyraujantis emocinis tonas.
- Emocinio tono skalė.
- Emocinio tono skalės visų pozicijų išsamus apibūdinimas.
- Išplėsta emocinių tonų lentelė.
EMOCINIŲ TRAPIJŲ METODAI.
- Art-terapijos metodas - Neurografika.
PSICHOSOMATIKA.
- Psichosomatinės ligos.
- Psichosomatinių reakcijų priežastys.
- Naujo mąstymo modeliai.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

4 PASKAITA

ŽMOGAUS FIZIOLOGIJA. SVARBA SAVIJAUTAI.
- Endokrininė sistema.
- Dopaminas - funkcija ir svarba.
- Seratoninas - funkcija ir svarba.
- Oksitocinas - funkcija ir svarba.
- Endorfinas - funkcija ir svarba.
- Norepinefrinas - funkcija ir svarba.
- Kortizolis - funkcija ir svarba.
ĮPROČIAI LAIMĖS HORMONAMS.
SVEIKO KŪNO PAGRINDAI.
- Mityba, Judesys.
- Raumenų testai.
- “Nendrės” testas.
- Energetiniai kanalai.
- Energetiniai centrai, centrų apibūdinimas, galimi įsitikinimai.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

5 PASKAITA

MEDITACIJA.
- Įėjimo į „Alfa“ ir „Teta“ meditacijų būdai.
- Apvalymo meditacija.
PRAKTIKA.
- Meditacija - „Teta“.
KOUČINGO KLAUSIMAI.
- Koučinge dažniausiai naudojami klausimai.
- Uždari klausimai.
- Atviri klausimai.
- Koučinge dažniausiai naudojami klausimai.
GILUMINIŲ PRIEŽASČIŲ SUVOKIMO METODAI:
- Situacijos šaknis. Eiga.
- Baimės. Eiga.
- Liga 1. Eiga.
- Liga 2. Eiga.
- 5 kodėl? O tiksliau - Kam? Eiga.
- Norai. Eiga.
PERSPEKTYVOS PERKĖLIMO TECHNIKA.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

6 PASKAITA

DILTS’O PIRAMIDĖ.
- Dilts‘o loginės piramidės modelis.
- Dilts‘o loginės piramidės modelio taikymas.
- Dilts‘o loginės piramidės struktūra.
- Dilts‘o loginės piramidės aukštai (1 ir 2 aukštai).
- Piramidės aukštų apibūdinimas. Analizė.
MANIFESTACIJA.
- Manifestavimo technikos elementai.
- Manifestacijos praktika.
- Manifestacijos praktika - 100 norų rašymas.
VEIKSMŲ PLANAVIMAS. REVIZIJA.
- Veiksmų planavimas – analizė.
- Veiksmų planavimas - norų diagrama.
- Veiksmų planavimas - faktinė diagrama.
- Veiksmų planavimas - išvadinė diagrama.
13-os SPRENDIMŲ TECHNIKA.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

7 PASKAITA

DILTS’O PIRAMIDĖ (tęsinys).
- Dilts‘o loginės piramidės aukštai (3, 4 aukštai).
- Piramidės aukštų apibūdinimas. Analizė.
- Manifestacinė piramidė. Praktika.
GEBĖJIMAI/TALENTAI (UGDYMAS). PRAKTIKOS.
VERTYBĖS.
- Vertybių nustatymo būdai.
- Asociacinis žaidimas vertybėms išgryninti.
- Praktika - vertybių išrašymas. Eiga.
- Vertybių testavimas.
PRIORITETŲ SKALĖS TESTAS.
- Prioritetų nustatymo klausimai.
ĮSITIKINIMAI. NUOSTATOS.
- Keturi įsitikinimų lygiai.
- Įsitikinimų formulė.
- Praktika „Apvertimas“.
- Meditacija - įsitikinimų keitimas.
- Įsitikinimų keitimas – afirmacijos.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

8 PASKAITA

DILTS’O PIRAMIDĖ (tęsinys).
- Dilts‘o loginės piramidės aukštai (5, 6 aukštai).
- Piramidės aukštų apibūdinimas. Analizė.
- Manifestacinė piramidė.
- Transformacinė piramidė.
ROLĖS.
- Rolės gyvenime.
- 3-is praktikos.
SUBASMENYBĖS.
- Subasmenybių apibūdinimas.
- Meditacija: Subasmenybių balansavimas.
VALDANTYS KOMPLEKSAI.
- Nepilnavertiškumo kompleksas.
- „Geros mergaitės“ kompleksas.
- „Elektros“ kompleksas.
- „ Edipo“ kompleksas.
- Kompleksų atsisakymo praktinė užduotis.
MOTYVACIJA.
- Gyvenimo misija svarba.
- Išorinė motyvacija.
- Misija „Medžio matrica“. Analizė ir interpretacija.
MEDITACIJA - Misijos išgryninimas.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

_____________

MOKYMŲ TRUKMĖ - 6 ak. val. (1 diena) 

_____________


Galimas įvairus mokymų formatas, derinamas individualiai.


TRIJŲ DIENŲ 

KOUČINGO PROGRAMA 


Žymūs išminčiai, kaip Sokratas, Platonas, Aristotelis savo mokymuose įvairių klausimų dėka, skatindavo mokinius mąstyti, ieškoti ryšių, sąsajų, prieštaravimų. Nenuostabu, kad tai duodavo geriausius tobulėjimo, mokymosi rezultatus.

Skaityti plačiau


TRIJŲ DIENŲ KOUČINGO PROGRAMA


KOUČINGAS


Kaip tapti savo paties vedliu, mentoriumi, ugdant keturių intelektų stiprybę ir darną?


Koučingas (angl. coaching) - tai procesas, padedantis žmogui atskleisti savo aukščiausią potencialą, ugdantis gebėjimą savarankiškai spręsti iškilusius sunkumus, rasti atsakymus į dominančius klausimus. Taip mes patys tampame savo vedliais, nepriklausomais nuo išorinių “ekspertų”.


Žymūs išminčiai, kaip Sokratas, Platonas, Aristotelis savo mokymuose įvairių klausimų dėka, skatindavo mokinius mąstyti, ieškoti ryšių, sąsajų, prieštaravimų. Nenuostabu, kad tai duodavo geriausius tobulėjimo, mokymosi rezultatus.


Kodėl ši koučingo sistema holistinė? Nes, ji visapusiškai skatina ugdyti fizinį, protinį, emocinį bei dvasinį intelektą ir juos darniai integruoti į žmogaus gyvenimą.


Mes patys galime būti savo koučeriais, jei nuolat sau kelsime teisingus klausimus!

_____________

KOUČINGAS.
Kaip tapti savo paties vedliu, mentoriumi, ugdant savo keturių intelektų stiprybę ir darną?
KOUČINGAS (angl. coaching) - tai procesas, padedantis žmogui atskleisti savo aukščiausią potencialą, ugdantis gebėjimą savarankiškai spręsti iškilusius sunkumus, rasti atsakymus į dominančius klausimus.
Taip mes patys tampame savo vedliais, nepriklausomais nuo išorinių “ekspertų”.

Žymūs išminčiai, tokie kaip Sokratas, Platonas, Aristotelis savo mokymuose įvairių klausimų dėka, skatindavo mokinius mąstyti, ieškoti ryšių, sąsajų, prieštaravimų.
Nenuostabu, kad tai duodavo geriausius tobulėjimo, mokymosi rezultatus.

Kodėl ši koučingo sistema holistinė?
Nes ji visapusiškai skatina ugdyti fizinį, protinį, emocinį bei dvasinį intelektą ir juos darniai integruoti į žmogaus gyvenimą.
Mes patys galime būti savo koučeriais, jei nuolat sau kelsime teisingus klausimus!
Šių žinių dėka, jausitės “self-sufficient” asmenybe!

_____________

TEMOS:

1 PASKAITA

KOUČINGAS. ĮVADAS. TIKSLAI IR SĄVOKOS.
- Įvadas į holistinį koučingą - tikslai ir sąvokos.
- Žmogaus instinktai ir jų įtakojamos reakcijos.
- PQ - fizinis intelektas. Apibūdinimas.
- IQ - intelektas arba kitaip - protas. Apibūdinimas.
- EQ - emocinis intelektas. Apibūdinimas.
- SQ - dvasinis intelektas. Apibūdinimas.
- Balansas/Disbalansas.
- PQ, EQ, IQ, SQ - intelektų svarba.
RESURSAI. RESURSŲ TIPAI.
- Resursų gavimo ir netekimo būdai.
- Intravertai ir Ekstravertai.
- Kompensaciniai mechanizmai.
KARPMAN’O TRIKAMPIS.
- Karpman’o trikampio vaidmenys ir psichologiniai scenarijai.
- Psichologinių scenarijų apibūdinimas.
- Išėjimas iš Karpman’o trikampio.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

2 PASKAITA

ASMENS PASAULIO SUVOKIMO TIPAI.
- NLP representacinės sistemos.
- NLP reprezentacinių sistemų apibūdinimas.
- Informacijos priėmimas ir perdavimas.
TARPUSAVIO SANTYKIAI.
- Santykiai kaip veidrodis: fizinis „veidrodžiavimas“.
- Santykiai kaip veidrodis: dvasinis/emocinis „veidrodžiavimas“.
- 22 puikybės pasireiškimai.
EMOCIJOS/JAUSMAI.
- Smegenų dalių apibūdinimas pagal Paulą MacLeaną. Testai.
- Emocijų/Jausmų samprata.
- Emocijų/Jausmų bruožai kriterijai.
- Emocijų/Jausmų klasifikacija.
- Emocijų/Jausmų išraiškos komponentės.
- Klasifikacija: neigiamas ir teigiamas aspektai.
- Emocijų ir jausmų formavimo ciklai.
- PRATIMAS „ŠIRDIS“.
- PRATIMAS - „PALEIDIMAS“.
EMDR TERAPIJA.
- Terapijos eiga.
- Terapijos nauda.
- Terapijos atlikimas.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

3 PASKAITA

EMOCINIS TONAS.
- Trumpalaikis emocinis tonas.
- Vyraujantis emocinis tonas.
- Emocinio tono skalė.
- Emocinio tono skalės visų pozicijų išsamus apibūdinimas.
- Išplėsta emocinių tonų lentelė.
EMOCINIŲ TRAPIJŲ METODAI.
- Art-terapijos metodas - Neurografika.
PSICHOSOMATIKA.
- Psichosomatinės ligos.
- Psichosomatinių reakcijų priežastys.
- Naujo mąstymo modeliai.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

4 PASKAITA

ŽMOGAUS FIZIOLOGIJA. SVARBA SAVIJAUTAI.
- Endokrininė sistema.
- Dopaminas - funkcija ir svarba.
- Seratoninas - funkcija ir svarba.
- Oksitocinas - funkcija ir svarba.
- Endorfinas - funkcija ir svarba.
- Norepinefrinas - funkcija ir svarba.
- Kortizolis - funkcija ir svarba.
ĮPROČIAI LAIMĖS HORMONAMS.
SVEIKO KŪNO PAGRINDAI.
- Mityba, Judesys.
- Raumenų testai.
- “Nendrės” testas.
- Energetiniai kanalai.
- Energetiniai centrai, centrų apibūdinimas, galimi įsitikinimai.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

5 PASKAITA

MEDITACIJA.
- Įėjimo į „Alfa“ ir „Teta“ meditacijų būdai.
- Apvalymo meditacija.
PRAKTIKA.
- Meditacija - „Teta“.
KOUČINGO KLAUSIMAI.
- Koučinge dažniausiai naudojami klausimai.
- Uždari klausimai.
- Atviri klausimai.
- Koučinge dažniausiai naudojami klausimai.
GILUMINIŲ PRIEŽASČIŲ SUVOKIMO METODAI:
- Situacijos šaknis. Eiga.
- Baimės. Eiga.
- Liga 1. Eiga.
- Liga 2. Eiga.
- 5 kodėl? O tiksliau - Kam? Eiga.
- Norai. Eiga.
PERSPEKTYVOS PERKĖLIMO TECHNIKA.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

6 PASKAITA

DILTS’O PIRAMIDĖ.
- Dilts‘o loginės piramidės modelis.
- Dilts‘o loginės piramidės modelio taikymas.
- Dilts‘o loginės piramidės struktūra.
- Dilts‘o loginės piramidės aukštai (1 ir 2 aukštai).
- Piramidės aukštų apibūdinimas. Analizė.
MANIFESTACIJA.
- Manifestavimo technikos elementai.
- Manifestacijos praktika.
- Manifestacijos praktika - 100 norų rašymas.
VEIKSMŲ PLANAVIMAS. REVIZIJA.
- Veiksmų planavimas – analizė.
- Veiksmų planavimas - norų diagrama.
- Veiksmų planavimas - faktinė diagrama.
- Veiksmų planavimas - išvadinė diagrama.
13-os SPRENDIMŲ TECHNIKA.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

7 PASKAITA

DILTS’O PIRAMIDĖ (tęsinys).
- Dilts‘o loginės piramidės aukštai (3, 4 aukštai).
- Piramidės aukštų apibūdinimas. Analizė.
- Manifestacinė piramidė. Praktika.
GEBĖJIMAI/TALENTAI (UGDYMAS). PRAKTIKOS.
VERTYBĖS.
- Vertybių nustatymo būdai.
- Asociacinis žaidimas vertybėms išgryninti.
- Praktika - vertybių išrašymas. Eiga.
- Vertybių testavimas.
PRIORITETŲ SKALĖS TESTAS.
- Prioritetų nustatymo klausimai.
ĮSITIKINIMAI. NUOSTATOS.
- Keturi įsitikinimų lygiai.
- Įsitikinimų formulė.
- Praktika „Apvertimas“.
- Meditacija - įsitikinimų keitimas.
- Įsitikinimų keitimas – afirmacijos.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

8 PASKAITA

DILTS’O PIRAMIDĖ (tęsinys).
- Dilts‘o loginės piramidės aukštai (5, 6 aukštai).
- Piramidės aukštų apibūdinimas. Analizė.
- Manifestacinė piramidė.
- Transformacinė piramidė.
ROLĖS.
- Rolės gyvenime.
- 3-is praktikos.
SUBASMENYBĖS.
- Subasmenybių apibūdinimas.
- Meditacija: Subasmenybių balansavimas.
VALDANTYS KOMPLEKSAI.
- Nepilnavertiškumo kompleksas.
- „Geros mergaitės“ kompleksas.
- „Elektros“ kompleksas.
- „ Edipo“ kompleksas.
- Kompleksų atsisakymo praktinė užduotis.
MOTYVACIJA.
- Gyvenimo misija svarba.
- Išorinė motyvacija.
- Misija „Medžio matrica“. Analizė ir interpretacija.
MEDITACIJA - Misijos išgryninimas.
UŽDUOTYS.
Namų darbai.

_____________

MOKYMŲ TRUKMĖ - 18 ak. val. (3 dienos) 

_____________


Galimas įvairus mokymų formatas, derinamas individualiai.